Πριόνια – Σπήλαιο Αγίου Διονυσίου

Στις 6 Μαϊου, η μικρή Φρίντα διοργάνωσε εκδρομή στο Φαράγγι του Ενιπέα. Η διαδρομή ήταν μέτριας δυσκολίας και αποσκοπούσε σε μια πρώτη επαφή με το βουνό των θεών.

Η πορεία μας ξεκίνησε από την τοποθεσία Πριόνια, που βρίσκεται στα 1.100μ. υψόμετρο και κατηφορίζοντας το διεθνές μονοπάτι Ε4, μπήκαμε στο φαράγγι του Ενιπέα. Έπειτα από 10 περίπου λεπτά συναντήσαμε την πρώτη ξύλινη γέφυρα και  αντικρύσαμε μία από τις εντυπωσιακές βάθρες του Ενιπέα με τα σμαραγδένια νερά.

Η πορείας μας συνεχίστηκε μέσα στο δάσος που αποτελείται κυρίως από οξιές, μαυροπεύκη και ποικιλία άγριων λουλουδιών και βοτάνων. Περίπου 30 λεπτά αφότου αφήσαμε το ξύλινο γεφυράκι, κάναμε μία παράκαμψη 200 μέτρων για να βρεθούμε στον γνωστότερο καταρράκτη του Ολύμπου, όπου και πραγματοποιήσαμε το προγραμματισμένο μας πικ-νικ.

Αφήνοντας τον καταρράκτη και σε περίπου 15 λεπτά, βρεθήκαμε κάτω από την Παλαιά Μονή Αγίου Διονυσίου. Συνεχίσαμε με προορισμό το Άγιο Σπήλαιο που απέχει περίπου 30-40 λεπτά. Εκεί υπάρχει ένα υπόγειο ποτάμι, το νερό του οποίου αναβλύζει ανάμεσα από δύο βράχους εντός τους σπηλαίου. Η  πορεία μας τελείωσε στην Μονή του Αγίου Διονυσίου, η οποία χτίστηκε τον 16ο αιώνα και βρίσκεται στην καρδιά του Ολύμπου. Επιστρέψαμε για γεύμα στα Πριόνια κατόπιν του οποίου ξεκινήσαμε την επιστροφή μας στην Θεσσαλονίκη.

This slideshow requires JavaScript.